Jeżeli jesteś zainteresowany kontem testowym dla 1 użytkownika zarejestruj się na naszej stronie. Można je przetestować przez stronę WWW: https://mail.ergonet.pl lub za pomocą urządzenia mobilnego. Przetestować można bezpłatnie max. do 3 kont w ciągu 30 dni. Jeżeli chcesz skorzystać z tej oferty, wypełnij formularz zgłoszeniowy na stronie ergonet.pl – nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu kilku godzin. Możesz też wysłać e-mail na adres: info@ergonet.pl z podaniem nazw 3 kont, które chcesz przetestować. Te konta można również skonfigurować w Outlook 2007/2010/2013. Przesyłamy wszystkie potrzebne instrukcje. Jeżeli jesteś od razu zainteresowany kontem komercyjnym proszę wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie ergonet.pl lub wysłać e-mail na adres info@ergonet.pl. Przygotuj dane firmy potrzebne do podpisania umowy oraz kopie dokumentów rejestrowych (KRS lub wpis do ewidencji, NIP i Regon).
Jeśli interesuje Cię obsługa większej liczby kont, uprzejmie prosimy o kontakt indywidualny pod numerem Infolinii 0801567000 lub wyślij e-mail z prośbą o kontakt na adres info@ergonet.pl.
W cenie jest zaawansowany program antywirusowy i podstawowa ochrona antyspamowa. W ramach abonamentu, bez żadnych dodatkowych opłat, gwarantujemy aktualizację tych zabezpieczeń. Mamy również w ofercie dodatkowe filtry antyspamowe za dodatkową opłatą.
Podpisanie umowy o poufności danych przez Ergonet zabezpiecza Państwa dane w sposób wystarczający. Aby całkowicie uniemożliwić dostęp do przesyłanych informacji administratorom (także własnym), sugerujemy: szyfrowanie ważnych maili. Szyfrowanie przesyłanych informacji jest możliwe w poczcie oferowanej przez Ergonet.pl bez dodatkowych opłat. Stosowanie szyfrowania podnosi bezpieczeństwo kluczowych maili także na komputerach własnych, w urządzeniach przenośnych – zabezpiecza na przykład przed skutkami kradzieży.
Foldery publiczne są dostępne i w pełni funkcjonalne w planie Futuro (od 3 użytkowników) , nie włączamy ich w kontach testowych.
Programem Thunderbird można się podłączyć za pomocą protokołu IMAP. Instrukcję konfiguracji konta wysyłamy na życzenie użytkownika.
W przypadku braku dostępu do sieci lub awarii dostęp do poczty można uzyskać poprzez telefony komórkowe lub połączeń GPRS z laptopów.
Nasze serwery znajdują się w wysokiej klasy Data Center w Warszawie, w którym nie zanotowano dotąd żadnej awarii łączy internetowych.
Tak. Istnieje możliwość, że w związku z pracami konserwacyjnymi możemy wykonać restart serwerów. Następuje to jednak wyłącznie w najmniej istotnych dla naszych Klientów godzinach i tylko po uprzednim przesłaniu informacji o planowanej przerwie.
Microsoft przewidział możliwość integracji haseł między domenami. Udostępniamy tę usługę za dodatkową opłatą poprzez Microsoft MIIS (Microsoft Identity Integration Server).
Wszystkim użytkownikom, którzy mają u nas przynajmniej 3 konta udostępniamy panel HostAdmin, umożliwiający samodzielne zarządzanie kontami, tworzenie nowych adresów, aliasów, zmiany pojemności kont. W przypadku jakichkolwiek problemów służymy wsparciem technicznym w ramach abonamentu.
Obsługa techniczna dla klientów jest uwzględniona w cenie usługi. Założenie kont pocztowych jest automatyczne i trwa zwykle do dwóch godzin. Zmiany dotychczasowej konfiguracji na serwerach SMTP, czyli przekierowanie poczty na nowe adresy, testy kont wewnątrz firmy, sprawdzenie dostępów do skrzynek oraz do HostAdmina, czyli panelu zarządzania kontami, odbywa się w ciągu jednego dnia roboczego.
Wiadomości są przechowywane w folderze kwarantanny przez 28 dni. Po tym okresie są automatycznie usuwane.
Przeciętny użytkownik otrzymuje i wysyła 100 maili dziennie po średnio 100kb x 60 użytkowników, czyli transfer wynosi 600 Mb dziennie, przy aktualnie stosowanych łączach do Internetu to znikome obciążenie. Ponadto wszyscy użytkownicy kont pocztowych w Ergonet.pl będą odczytywać starsze maile korzystając z lokalnej kopii danych, bez transferów (dzięki Cache Mode w Outlook 2007/2010/2013 ). Poza tym wszyscy użytkownicy, którzy łączą się do serwera Exchange, nie z firmy, ale z domu lub tabletów, telefonów, laptopów przez GPRS nie łączą się do serwera w firmie, tylko bezpośrednio do serwerów w ergonet.pl także w przypadku pracowników mobilnych i telepracowników outsourcing zmniejsza, a nie zwiększa obciążenia łącza w firmie.
Sugerowane przez Ergonet rozwiązanie to wyeksportowanie zawartości dotychczasowej skrzynki do pliku pst., a następnie import danych do skrzynki Outlook po aktywowaniu kont na serwerach Ergonet. Przed eksportem danych korzystając z okazji można zaktualizować wszystkim użytkownikom oprogramowanie Outlook do wersji 2007/2010/2013. Dzięki takiemu podejściu nie będzie przerwy w działaniu poczty w firmie, gdyż po przestawieniu na serwerach DNS serwera pocztowego na serwer Ergonetu (wystarczy przestawić tylko rekord MX, SPF i CNAME), nowe maile zaczną automatycznie przychodzić na konta pocztowe Exchange (natychmiastowy dostęp do nowej poczty przez OWA – Outlook Web App). Przesyłamy wszystkie potrzebne instrukcje w formacie PDF.
Przetestowanie konta Ergonet.pl wiąże się z koniecznością stworzenia nowego profilu w Outlooku 2007/2010/2013.
Istnieje możliwość ustawienia przekierowania poczty na jednym z serwerów. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat wyślij pytanie na pomoc@ergonet.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie: 801 567000.
W przypadku standardowej umowy przewidujemy miesięczny okres wypowiedzenia. Nie dotyczy to serwerów dedykowanych, tutaj o okresie wypowiedzenia decydują zapisy w umowie.
W razie gdyby nasze usługi z jakiś przyczyn nie spełniły wymagań, przeniesienie poczty z powrotem na dotychczasowe serwery nie stanowi żadnego problemu i nie jest związane z dodatkowymi opłatami. Przywrócenie poczty następuje analogicznie do migracji poczty do Ergonetu.
Umowa SLA 99,9% - oznacza dostępność i poprawne działanie przez 99,9% czasu całkowitego. Monitorujemy jakość naszych usług i możemy się pochwalić, że od początku działalności nie spadła poniżej 99,7%. Wszystkie operacje serwisowe są dokonywane po 22.00 Kluczowe serwery są zdublowane. Oznacza to, że nawet w przypadku pojawienia się kłopotów, są one niewidoczne i nieodczuwalne dla naszych klientów. Obsługa techniczna monitoruje prace serwerów na bieżąco za pomocą MOM2005. Nieprzerwane działanie platformy współdzielonej ma dla nas krytyczne znaczenie.
Na serwerach Ergonet.pl pracuje zaawansowany program antywirusowy Microsoft Forefront for Exchange, do blokowania spamu służy mechanizm standardowo wbudowany w serwer Exchange 2010. Przy pracy ze skrzynką Exchange nie ma konieczności posiadania antywirusa do obsługi poczty na komputerze lokalnym. Umożliwiamy korzystanie za dodatkową opłatą (od 6 zł za konto) z zaawansowanego systemu antyspamowego i antywirusowego.
Backupy są robione codziennie. Użytkownik końcowy może z poziomu Outlooka odzyskać skasowaną wiadomość z ostatnich 14 dni. Jest możliwość odzyskania starszej skasowanej wiadomości, ale to kwestia uzgadniana już indywidualnie.
Operacje zarządzania użytkownikami odbywają się przez panel HostAdmin – dostęp do panelu ma wyłącznie administrator wyznaczony przez klienta. Zarządzanie regułami, ustawieniami uprawnień skrzynki i folderów publicznych odbywa się poziomu Outlooka, czyli każdy właściciel skrzynki ustawia to sobie sam.
Opłata za dodatkową powierzchnię zależy od planu taryfowego. Opłaty te zawiera cennik publikowany na stronie.
Korzystanie z konta Exchange za pomocą przeglądarki poprzez Outlook Web App jest możliwa z dowolnego komputera. Jeśli poczta ma być dostępna na komputerze osobistym wymagany jest system Windows XP, Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8, aby można było zainstalować Microsoft Outlook 2007/2010/2013.
Serwer dedykowany jest to maszyna wydzielona tylko do dyspozycji klienta. Może być na niej zainstalowane dowolne, legalne oprogramowanie. Oferujemy serwery dedykowane z usługą zarządzania przez naszych specjalistów lub bez.
Można w dowolnym momencie zwiększyć lub zmniejszyć liczbę kont. Rozliczanie odbywa się cyklu miesięcznym, a opłaty są pobierane z góry. Zatem przy rezygnacji z konta w czasie cyklu pieniądze zostaną zwrócone za dni po rezygnacji w kolejnym miesiącu. W przypadku założenia kolejnego konta stosowna opłata zostanie naliczona proporcjonalnie do dni pozostałych do końca miesiąca.
Pracownicy naszej infolinii udzielają podstawowych informacji na temat instalacji i konfiguracji oprogramowania Microsoft Outlook. Możliwe jest też kompleksowe szkolenie w siedzibie klienta po ustaleniu warunków finansowych.
Tak, aplikacja Lync 2013 jest dostępna w polskiej wersji językowej.
Nie stosujemy w tej chwili polityki wymuszania zmiany hasła przez abonentów, jest to sprawa wewnętrznych zasad bezpieczeństwa w Państwa firmie.
W tej chwili nie. Planujemy wprowadzanie takiej usługi w przyszłości.
Faktury wysyłamy mailem w formacie PDF. Na życzenie klienta również pocztą, bez dodatkowych opłat.
Do podpisania umowy są wymagane kopie dokumentów rejestrowych firmy (KRS lub wpis do ewidencji, NIP i REGON). Na podstawie przesłanych dokumentów wypełniamy umowę i wysyłamy mailem do podpisania i opieczętowania. Podpisane 2 egzemplarze są wysyłane na adres siedziby firmy. Jeden podpisany egzemplarz przez Ergonet.pl odsyłamy do Państwa.
Przerwy konserwacyjne odbywają się tylko w późnych godzinach nocnych. Informacja o takiej przerwie jest wysyłana mailem opatrzonym flagą do abonentów co najmniej 12 godzin wcześniej.
Niestety, nie ma takiej możliwości.
Korzystamy z infrastruktury teleinformatycznej jednego z największych w Polsce centrów danych - ATMAN DATA CENTER. Symetryczne przydzielane dynamicznie w stosunku do potrzeb z 1GBit dostępnego łącza w Data Center.