O Produkcie

Jedna, nowoczesna, ujednolicona aplikacja do rozmów, obsługi wiadomości i spotkań online. Funkcjonalności te dostępne w ofercie Cisco jak dotąd jako oddzielne programy są teraz zintegrowane w jednej aplikacji wielofunkcyjnej Webex.

Cisco Webex to aplikacja modułowa, którą można w łatwy sposób dostosować do potrzeb użytkowników w zależności od stylu pracy konfigurując odpowiednie ustawienia w panelu Control Hub. Moduły obejmują wiadomości, połączenia telefoniczne, spotkania online i kontrolę urządzeń. W ujednoliconej aplikacji można włączyć jeden, dwa, trzy lub wszystkie cztery z tych opcji.

Cisco Webex

Właściwości Produktu

Dostępność i Bezpieczeństwo

Zarówno Webex App jak i Webex Meetings zapewniają: kompatybilność z komputerem Mac lub PC, kompleksowe szyfrowanie od końca do końca (end-to-end) gwarantujące bezpieczeństwo informacji oraz bezpłatne aplikacje na urządzania mobilne z systemami iOS oraz Android

Czytaj więcej
Praca grupowa

Webex pozwala na szybkie nawiązywanie kontaktu zarówno z uzytkownikami wewętrznymi (wystarczy dodać osoby z katalogu firmowego) jak i uzytkowikami zewnętrznymi (spoza firmy) wprowadzając po prostu ich adresy e-mail. Nie ma znaczenia, kto, gdzie i na jakim urządzeniu umożliwia wewnętrznym i zewnętrznym uczestnikom bezpieczne przeglądanie i udostępnianie wszystkich informacji i treści.

Czytaj więcej
Spotkania Online

Webex Meetings aplikacja pozwalająca na planowanie spotkań i konferencji online z wyprzedzeniem lub rozpoczynanie ich w dowolnym momencie. Aplikacja również pozwala na udostępnianie pulpitu oraz nagrywanie spotkania Do spotkania można dołączyć za pośrednictwem komputerów, przeglądarek, urządzeń wideo lub urządzeń mobilnych. Gwarancja pełnego bezpieczeństwa spotkań dzięki wbudowanym wielowarstwowym zabezpieczeniom.

Czytaj więcej
Aplikacja Webex

Webex App to idealne rozwiązanie dla szybkiej komunikacji zdalnej w postaci wiadomości błyskawicznych (czat) lub połączenia audio/video. Oferuje przy tym typowe dla komunikatorów opcje, takie jak udostępnianie pulpitu, przesyłanie plików czy biała tablica. W aplikacji można tworzyć nieograniczoną liczbę obszarów do współpracy w zespole/obszarze do komunikacji z pojedynczymi użytkownikami lub obszary dla zespołów użytkowników pracujących wspólnie nad konkretnym zadaniem/projektem.

Czytaj więcej
Centrala Telefoniczna

Webex Calling czyli telefonia firmowa w chmurze zastępująca tradycyjną centralę telefoniczną zainstalowaną w firmie. Wirtualna centrala Webex zapewnia nie tylko takie same funkcjonalności, co klasyczna centrala, ale oferuje również całą gamę dodatkowych korzyści jak: określenie zasad przekierowywania lub kolejkowania połączeń przychodzących, wirtualną recepcjonistkę, zawieszanie połączeń, pocztę głosową, definiowanie numeru telefonu, pod którym dostępny będzie cały zespół handlowców lub serwisantów.

Czytaj więcej
Integracja z Microsoft Exchange

Webex znakomicie integruje się z kalendarzem Microsoft Exchange, Office 365 oraz Outlook. Możliwe jest też uruchomienie jednokrotnego logowania z firmowym Active Directory lub Azure AD. Nie stanowi też problemu integracja z bazą użytkowników w Active Directory, można skonfigurować system tak aby cyklicznie synchronizował firmową bazę użytkowników z systemem Webex w chmurze Cisco. Po synchronizacji możliwe jest automatycznie przypisywanie licencji do użytkowników.

Czytaj więcej
Webex Control Hub

Webex Control Hub to panel zarządzania usługą. W jednym miejscu znajdziesz funkcjonalności niezbędne do zarządzania użytkownikami i ich usługami oraz narzędzia do analiz i diagnostyki pozwalające na szybkie znajdowanie i rozwiązywanie ewentualnych problemów.

Czytaj więcej
Dowiedz się więcej o naszym produkcie !

Napisz do nas aby dowiedzieć się wszystkiego o naszych usługach

Masz pytania ?