Webex Calling – centrala telefoniczna w chmurze

Webex Calling – centrala telefoniczna w chmurze
Webex Calling to usługa telefoniczna w chmurze, która pozwala na wykonywanie i odbieranie połączeń z dowolnego urządzenia, w dowolnym miejscu – bez kosztów utrzymania firmowej centrali telefonicznej i kłopotów związanych z jej zarządzaniem. Usługa nie jest przypisana do jednej konkretnej lokalizacji, biura czy siedziby firmy, a administrator zarządza numerami, połączeniami i dostępnymi funkcjonalnościami logując się do panelu kontrolnego przez przeglądarkę.
Taka usługa jest szczególnie atrakcyjną ofertą dla firm, których pracownicy pracują w różnych lokalizacjach (w tym zdalnie z domu) i chcą korzystać z firmowych stacjonarnych numerów telefonów.

Połączenia telefoniczne Webex

Webex – bezpieczne spotkania online, wideokonferencje, czat

Webex to bogate w funkcje, ale łatwe w użyciu rozwiązanie do współpracy, które zapewnia łączność między użytkownikami w dowolnym czasie, w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu. Webex łączy rozmowy telefoniczne, wiadomości, spotkania online, udostępnianie plików, tablice i nie tylko – w jednej eleganckiej aplikacji – dzięki czemu możesz usprawnić pracę zespołową i osiągać wspaniałe wyniki szybciej niż kiedykolwiek dotychczas.

Nigdy wcześniej nie widzieliśmy tak szybko rozwijających się innowacji technologicznych oraz coraz bardziej efektywnych rozwiązań dla pracy grupowej. Współpraca często obejmuje nie tylko użytkowników wewnętrznych, ale także zewnętrznych partnerów biznesowych . Aby wspierać swoje zespoły, potrzebujesz narzędzi, które łatwo łączą ludzi i umożliwiają im produktywną współpracę. Jednocześnie musisz spełniać coraz bardziej złożone wymagania dotyczące bezpieczeństwa i zgodności, które są kluczem do zapewnienia bezpieczeństwa Twoich danych. Nadszedł czas, abyś spojrzał na nowe środowisko współpracy zespołowej, które umożliwia Webex.

Webex

vCAV: Wyższy poziom chmury hybrydowej

W poprzednim artykule mówiliśmy o podstawowych zasadach i informacjach związanych z zarządzaniem chmurą hybrydową. Dzisiaj chcemy pokazać Państwu rozwiązanie, które wprowadza chmurę hybrydową na zupełnie nowy poziom. Chodzi o rozwiązanie vCAV, czyli VMware Cloud Availbility 4.1, jest to rozwiązanie typu Disaster Recovery.

Rozwiązanie vCAV zostało stworzone, aby umożliwić łatwe i szybkie:

  • wdrożenie chmury hybrydowej,
  • migrację maszyn ze środowiska klienta do chmury hybrydowej Ergonet,
  • odzyskiwanie danych po awarii (DRaaS).

Chmura hybrydowa – zarządzanie i odpowiedzi na pytania

W poprzednim artykule omówiliśmy główne korzyści płynące ze wdrożenia chmury hybrydowej w firmie. Zdajemy sobie jednak sprawę, że ten tekst mógł wywołać szereg pytań związanych z praktycznymi aspektami takiego rozwiązania i jego implementacji. W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na najważniejsze pytania. Pokażemy również w tutorialu, jak ustawić tunel VPN.

Jak wygrać z brakami infrastruktury serwerowej w czasach COVID-19

Osoby odpowiedzialne za infrastrukturę serwerową dotknęła nieprzewidywalność wynikająca z dynamicznie wprowadzanych obostrzeń na świecie, a w konsekwencji zmian w procesach firm. Niezależnie czy potrzebą jest skalowanie, czy redukcja kosztów, wspólnym mianownikiem w naszych rozmowach z klientami, a ich wymaganiami organizacyjnymi, jest elastyczność. Na przykładzie naszego klienta, wyjaśnimy, jak uzyskać pożądaną elastyczność przy jednoczesnej oszczędności do 45% i sprawności infrastruktury do 99%.

Co Twoja firma może zyskać?

  • Oszczędność kosztów przeznaczonych na modernizację IT (z naszego doświadczenia wynika, że sięgają one nawet 45%)
  • Zapewniona ciągłość i stabilność działania (zmniejszone ryzyko awarii lub utraty danych, dzięki możliwości rozszerzenia własnego data center do chmury)
  • Szybsze działanie systemu (możliwe jest osiągnięcie nawet 99-procentowej sprawności i ośmiokrotne zwiększenie szybkości!)
VMware Cloud Director

Masz pytania ?