Rejestracja Logowanie
  • 0 801 567 000Infolinia
  • 426 303 482Wsparcie techniczne

Ergonet.pl jest przedsięwzięciem firmy Ergomedia. Jesteśmy firmą działającą w branży IT od 1998 roku.
Świadczymy usługi dzierżawy aplikacji Microsoft na podstawie umowy Microsoft Service Provider License Agreement oraz usługi Cloud Computing na bazie systemu VMware vCloud. Zatrudniamy wysokiej klasy inżynierów. Ergonet posiada status MicroSoft Silver Cloud Solution Partner, Veeam Silver Partner oraz VMware Cloud Provider Professional.
Dzięki długoletniemu doświadczeniu w świadczeniu usług w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa od 2006 r.) gwarantujemy dostęp do najnowszych i sprawdzonych technologii oraz wysokiej klasy pomoc techniczną.

20 października 1998

Powstanie Firmy Ergo Multimedia

Zakładamy jeden z pierwszych w Polsce sklep internetowy z akcesoriami komputerowymi oraz komputerami

Oferujemy szeroką gamę produktów komputerowych - od podzespołów komputerowych, przez multimedia, akcesoria komputerowe, po notebooki i gotowe komputery.

1999-2001

Z sukcesami kontynuujemy dotychczasową działalność.

2001

Przeprowadzamy się do nowej lokalizacji.

Zaczynamy świadczyć zaawansowane usługi informatyczne dla firm w ramach umów serwisowych, takich jak: realizowanie projektów IT, instalacja systemów informatycznych, serwis komputerowy oraz kompleksowa opieka nad infrastrukturą klienta. Bierzemy udział w przetargach na wdrażanie oprogramowania oraz dostawę sprzętu komputerowego dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych.

2002 - 2004

Dynamiczny rozwój firmy

2005

Zaczynamy rozszerzać profil działalności firmy i koncentrujemy się na hostingu profesjonalnej poczty elektronicznej.

Otrzymujemy tytuł Gold Certified Partner od firmy Microsoft

Ulokowanie serwerów w centrum danych Warsaw Data Center

Wdrażamy serwer Microsoft Exchange 2003 i uruchamiamy usługę profesjonalnej poczty dla małych i średnich firm

Powstaje nowa marka: Ergonet.pl

2006

Zmiana nazwy firmy na Ergomedia

2007

Wdrażamy i udostępniamy usługi poczty Microsoft Exchange 2007 oraz komunikator firmowy Microsoft Office Communicator 2005

Uruchamiamy panel HostAdmin do zarządzania usługami

2008

Przenosimy infrastrukturę serwerową do centrum danych ATMAN w Warszawie.

Wdrażamy aplikacje: Microsoft Dynamics CRM 4.0 oraz Microsoft Windows SharePoint Services

Poszerzamy ofertę o hosting serwerów wirtualnych.

Wprowadzamy możliwość transferu domen firmowych do nas. Dzięki temu wszystkie czynności związane z obsługą domeny od chwili przeniesienia domeny mogą być wykonywane przez nas.

Wprowadzamy usługę WebHosting

2010

Wdrażamy serwer pocztowy Microsoft Exchange 2010, serwer SharePoint 2010, oraz Lync 2010

Instalujemy serwer BlackBerry Enterprise Server Express tym samym rozpoczynając hosting usług BlackBerry

Wzbogacamy ofertę o dodatkową ochronę antywirusową oraz antyspamową

2011

Wdrażamy platformę Microsoft Dynamics CRM 2011

Uruchamiamy ulepszony panel zarządzania

2011

Poszerzamy ofertę o usługi cloud computing w oparciu o rozwiazania VMware

Jako jedni z pierwszych w Polsce uzyskujemy tytuł VMware Service Provider partner

2012

Wdrażamy serwer pracy grupowej Zimbra Collaboration Server 8.0

Uruchamiamy ulepszony panel zarządzania

2013

Aktualizacja MS SharePoint 2010 do SharePoint 2013

Aktualizacja Lync 2010 do Lync 2013

2014

Wdrażamy usługę przechowywania i udostępniania danych Ergonet DriveBox

Tworzymy wygodne, przyjazne i twórcze miejsce pracy dla Ciebie i ludzi z Twojej firmy. Zapewniamy łączność i dostęp do bazy kontaktów, dokumentów, na których trzeba pracować, bez konieczności fizycznego kontaktu.

Wyobraź sobie, że twój pracownik (dajmy mu na imię Marek), znalazł dobrego klienta, który jest gotowy zapłacić sporo, ale potrzebuje natychmiastowej obsługi. Sprawa nie jest prosta. W normalnych warunkach trzeba by było urządzić spotkanie całego zespołu, poprosić o szczegółowe relacje, obejrzeć dokumenty – ale to niemożliwe, bo Twój pracownik, Marek jest na drugim końcu miasta, a decyzję dotyczącą Klienta trzeba podjąć jak najszybciej.

Z Exchange wszystko jest proste! Przy pomocy telefonu Marek wpisuje notatkę ze spotkania z Klientem, fotografuje udostępnione materiały i umieszcza je w Intranecie. Następnie w mailu do Ciebie przekazuje kluczowe informacje o terminach i cenie, jaką proponuje Klient. Wszystkie osoby z firmy, zaangażowane w podobne prace, otrzymują natychmiast powiadomienie o nowej sprawie. Wymieniacie się krótkimi uwagami, dzięki komunikatorowi. Marek może śledzić wymianę zdań i wtrącać się.

Ty w ciągu kilku minut podejmujesz wstępną decyzję. Dzwonisz lub piszesz do Marka, by ustalić brakujące szczegóły. W tym samym czasie Twoi ludzie porządkują dyskusję i przesyłają Ci swoje uwagi. Klient w ciągu 30 minut otrzymuje odpowiedź. To jest właśnie nowoczesne i ergonomiczne środowisko pracy! Zapewniamy je w Sieci.


Właśnie dlatego nasza marka to Ergonet.

Centrum danych w Polsce