Użytkowników usług Ergonet.pl otaczamy profesjonalnym wsparciem zespołu technicznego.
Nasi ludzie odpowiedzą na pytania dotyczące usług i pomogą przy drobnych sprawach bieżących. W przypadku zaawansowanych tematów oferujemy konsultacje specjalistyczne oraz usługi zdalnej ręki. Zapytaj o warunki...
W Ergonet.pl wsparcie techniczne działa 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Pomożemy Ci w procesie przypisania domeny do naszych usług. Wystarczy, że dasz nam dostęp do panelu konfiguracyjnego swojej domeny - my zajmiemy się resztą.
Masz pytania związane z konfiguracją Outlooka? Przekażemy Ci prostą instrukcję. Jeśli będziesz potrzebować pomocy w aktywacji i konfiguracji, oferujemy Ci usługi zdalnej ręki.
Udostępnimy potrzebne porady. Jeśli będzie potrzebna nasza pomoc, oferujemy usługi zdalnej ręki.
Oferujemy pełną pomoc Administratorom IT naszych Klientów. Sprawiamy, że nasza współpraca jest przyjemna i efektywna. Doradzamy, jak optymalnie wykorzystać nasze usługi i dopasować je do indywidualnych potrzeb firmy. Dodatkowo oferujemy wsparcie w rozwiązaniu problemów dotyczących instalacji i konfiguracji.
Firmy, które zdecydują się korzystać z naszych usług, mogą skorzystać z bezpłatnej pomocy przy migracji danych do Chmury Ergonet.pl. Nasi specjaliści pomagają w przygotowaniu kompleksowego planu migracji i towarzyszą na każdym etapie jego realizacji. Przeniesienie danych i usług do Ergonet.pl odbywa się bez zakłóceń w pracy poczty firmowej i użytkowników.
W Ergonet pomoc techniczna po polsku i angielsku
Chcesz skontaktować się z naszą obsługą techniczną?
Wiemy, jak ważna dla Ciebie i Twojej firmy jest szybka odpowiedź, bycie w kontakcie i rozwiązanie. Dlatego pracownicy obsługi technicznej przyjmują zgłoszenia telefoniczne bezzwłocznie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17. Na zgłoszenia mailowe odpowiadamy w ciągu godziny, a ponad 95% zgłaszanych spraw rozwiązujemy w ciągu 2 godzin.
Działamy na rynku od 20 lat. Jesteśmy fanatykami wsparcia: gwarantujemy jakość, stabilność i rozwiązania.