Rejestracja Logowanie
  • 0 801 567 000Infolinia
  • 426 303 482Wsparcie techniczne

Użytkowników usług Ergonet.pl otaczamy profesjonalnym wsparciem zespołu technicznego.

Nasi ludzie odpowiedzą na pytania dotyczące usług i pomogą przy drobnych sprawach bieżących. W przypadku zaawansowanych tematów oferujemy konsultacje specjalistyczne oraz usługi zdalnej ręki. Zapytaj o warunki...

W Ergonet.pl wsparcie techniczne działa 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

W czym możemy Tobie pomóc?

Konfiguracja domeny

Pomożemy Ci w procesie przypisania domeny do naszych usług. Wystarczy, że dasz nam dostęp do panelu konfiguracyjnego swojej domeny - my zajmiemy się resztą.

Konfiguracja programu pocztowego

Masz pytania związane z konfiguracją Outlooka? Przekażemy Ci prostą instrukcję. Jeśli będziesz potrzebować pomocy w aktywacji i konfiguracji, oferujemy Ci usługi zdalnej ręki.

Konfiguracja usług na urządzeniach przenośnych

Udostępnimy potrzebne porady. Jeśli będzie potrzebna nasza pomoc, oferujemy usługi zdalnej ręki.

Wsparcie w zarządzaniu usługami

Oferujemy pełną pomoc Administratorom IT naszych Klientów. Sprawiamy, że nasza współpraca jest przyjemna i efektywna. Doradzamy, jak optymalnie wykorzystać nasze usługi i dopasować je do indywidualnych potrzeb firmy. Dodatkowo oferujemy wsparcie w rozwiązaniu problemów dotyczących instalacji i konfiguracji.

Migracja danych na serwery Ergonet.pl

Firmy, które zdecydują się korzystać z naszych usług, mogą skorzystać z bezpłatnej pomocy przy migracji danych do Chmury Ergonet.pl. Nasi specjaliści pomagają w przygotowaniu kompleksowego planu migracji i towarzyszą na każdym etapie jego realizacji. Przeniesienie danych i usług do Ergonet.pl odbywa się bez zakłóceń w pracy poczty firmowej i użytkowników.

W Ergonet pomoc techniczna po polsku i angielsku

Dostęp

Chcesz skontaktować się z naszą obsługą techniczną?

Szybkość reakcji

Wiemy, jak ważna dla Ciebie i Twojej firmy jest szybka odpowiedź, bycie w kontakcie i rozwiązanie. Dlatego pracownicy obsługi technicznej przyjmują zgłoszenia telefoniczne bezzwłocznie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17. Na zgłoszenia mailowe odpowiadamy w ciągu godziny, a ponad 95% zgłaszanych spraw rozwiązujemy w ciągu 2 godzin.

Doświadczenie

Działamy na rynku od 20 lat. Jesteśmy fanatykami wsparcia: gwarantujemy jakość, stabilność i rozwiązania.

Centrum danych w Polsce